سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

#طنزسیاهنمایی/67 چاره ای ندارم!

دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۹، ۰۴:۲۳ ق.ظ

 #طنزسیاهنمایی/67

چاره ای ندارم!

او گفت:مگه دولت مخالف گرون شدن ارز نیست؟ 

من گفتم :چرا!

او گفت: مگه منبع ارزها دست دولت نیست؟

من گفتم: چرا!

او گفت: پس خودش ارز رو گروه می کنه؟

من گفتم:چه می دونم! شاید برای تامین هزینه های ریالی چاره ای نداره!

او گفت: 

یه نفر می گفت: اگر به قدرت برسم اعدام رو ممنوع می کنم! 

گفتم: با موافقان اعدام چه می کنی؟

گفت: همه رو اعدام می کنم!

گفتم: این که خلاف آرمان خودته!

گفت: چه کنم چاره ای ندارم!

گفتم: باز هم #سیاهنمایی کردی؟!

#شفیعی_مطهر

کانال رسمی تلگرام گاه گویه های مطهر

  https://t.me/amotahar

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۳۰
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی