سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

#طنزسیاهنمایی.142 من یا این ها؟!

چهارشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۹، ۰۵:۰۶ ق.ظ

 #طنزسیاهنمایی.142

من یا این ها؟!

گفت: من در انتخابات می خواهم به یک قاتل رای بدهم!

گفتم: دیوانه شدی یا چیزی زده ای؟!کدام آدم عاقل در انتخابات به یک قاتل رای می دهد؟

گفت: سخنگوی شورای نگهبان فرموده اند اگر ما به وسیلۀ نظارت استصوابی نامزدهای صالح را برنگزینیم،مردم ممکن است به یک قاتل رای بدهند!

گفتم: پس قاتل ها را ردِّ صلاحیت می کنند؟

گفت: بله،خودشان این طور می فرمایند. آیا علّت رد صلاحیّت شخصیّت هایی چون مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی،آیت الله سید حسن خمینی،مهندس بهزاد نبوی،دکتر محمدرضا خاتمی،دکتر محسن آرمین ،صفایی فراهانی،علی مطهری و...همین است؟!

یعنی مردم هنوز به این حد از رشد سیاسی-اجتماعی نرسیده اند که خود بتوانند این گونه صلاحیّت ها را تشخیص دهند؟!

گفتم: باز هم #سیاهنمایی کردی؟!

گفت: من یا این ها؟!

#شفیعی_مطهر

http://modara.blogfa.com/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۲۴
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی