سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

#طنزسیاهنمایی. 204 #سیاهنمایی ما و بعضی ها!

چهارشنبه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۰، ۰۶:۰۱ ق.ظ

#طنزسیاهنمایی. 204

#سیاهنمایی ما و بعضی ها!

گفت: شورای نگهبان چرا اعتبار خود را زیر سوال می برد؟

گفتم: باز هم قصد #سیاهنمایی داری؟

گفت: وقتی کسی خودش عملاً سیاهنمایی می کند،باز هم مرا متّهم به #سیاهنمایی می کنی؟

گفتم: چه کسی #سیاهنمایی کرده؟

گفت:آقای کدخدایی گفته بود کسانی که قبلا تائید صلاحیت‌ نشدند ثبت‌نام نکنند چون دوباره رد می‌شوند. حالا تایید صلاحیّت آقایان زاکانی و مهرعلیزاده با آن حرف در تناقض است. آیا آن حرف بی‌مبنا بوده یا رد صلاحیت قبلی این  آقایان مبنا نداشته که شورا از آن عقب نشسته؟ هرچه هست ضربه به اعتبار شورای نگهبان است!

حالا باز هم من #سیاهنمایی می کنم؟

گفتم: هر کس هر کجا #سیاهنمایی می کند،لابد می تواند! ولی تو حق نداری #سیاهنمایی بکنی!

گفت: چرا من نمی توانم؟!

گفتم: تو مثل آن معلّمی هستی که حرف «ر» را «ل» تلفّظ می کرد،لذا وقتی می خواست بگوید «شورا» می گفت «شولا» و تازه با همه دعوا می کرد که من می گویم «شولا»،شماها چرا می گویید «شولا»؟!پس تو هر چه بگویی #سیاهنمایی است!زیرا تو می خواهی بگویی «شورا»،ولی دیگران «شولا» می شنوند!!

#شفیعی_مطهر

 

کانال رسمی ندای مطهر

https://t.me/nedayemotahar

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۱۹
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی