سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

#طنزسیاهنمایی. 209 معاون اول رئیس جمهور تعیین شد!!

يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۲۵ ب.ظ

 #طنزسیاهنمایی. 209

معاون اول رئیس جمهور تعیین شد!!

گفت: آیا می دانی اگر من به جای رئیس جمهور بودم،چه کسی را به عنوان معاون اول برمی گزیدم؟

گفتم: چه کسی را؟

گفت: کسی که بیشترین محبوبیّت و پایگاه مردمی را داشته باشد.

گفتم:  آفرین بر فهم و درایت تو!! تو که بلدی این حرف های حسابی را بزنی چرا #سیاهنمایی می کنی؟ حالا آقای رئیس جمهور از کجا بفهمد که چه کسی بیشترین پایگاه مردمی را دارد؟

گفت: خب،معلوم است.کسی که بعد از او توانسته بیشترین آرای مردم را جذب کند.

گفتم: درود بر تو !که هم باهوش هستی و هم منطقی! حالا بگو چه کسی پس از رئیس جمهور بیشترین آرای مردم را دارد؟

گفت: آرای باطله!!

گفتم: باز هم #سیاهنمایی کردی؟!

#شفیعی_مطهر

کانال رسمی ندای مطهر

https://t.me/nedayemotahar

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۳۰
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی