سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

#طنزسیاهنمایی.270 چندتا نصفه داریم؟

دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۰، ۰۴:۵۷ ق.ظ

 #طنزسیاهنمایی.270

چندتا نصفه داریم؟

گفتم: تو که این همه #سیاهنمایی می کنی،این همه «سیاهی» را از کجا یاد می گیری؟

گفت: نصفش را می بینم! نصفش را می خوانم! نصفش را می شنوم! نصفش را دیگران می گویند! نصفش را.....

گفتم: مگر هر پدیده چند تا نصفه دارد؟!

گفت: کجایش را دیده ای! خود من هم هنوز نصف سیاهی ها را نه دیده و نه شنیده ام! تو که هنوز خیلی هایش را نه دیده ای و نه  شنیده ای!! گویی هر چه می دوَم،باز هم سرِ جای اولم هستم!

دوستم دیشب تلفنی از من پرسید: از «انقلاب» تا «آزادی» چقدر طول می کشد؟ 

گفتم: اگر بدوی،یک ساعت. 

پس از نیم ساعت زنگ زدم و پرسیدم:حالا کجایی؟ 

گفت:سر جای اولم! 

گفتم:مگر نمی دوی؟ 

گفت:چرا می دوَم،ولی روی تِرِدمیل!!

گفتم: باز هم #سیاهنمایی می کنی؟!

#شفیعی_مطهر

 کانال رسمی ندای مطهر

https://t.me/nedayemotahar

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۲۴
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی