سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

#طنزسیاهنمایی. 297 آش با جاش !!

شنبه, ۲۵ دی ۱۴۰۰، ۰۶:۵۲ ق.ظ

 #طنزسیاهنمایی. 297

آش با جاش !!

گفت:من یک عذرخواهی بزرگ به نمایندگان مجلس انقلابی بدهکارم !

گفتم:چرا؟

گفت: تا حالا هر چه این دورۀ مجلس را «انقلابی» می نامیدند،من اغراق و گزاف می پنداشتم. ولی امروز یقین کردم که واقعاً نه تنها انقلابی ،که ایثارگر هم هستند!

گفتم: از کجا فهمیدی؟

گفتم: از ردیف های لایحۀ بودجه سال آینده. چون مقابل هر دستگاه و سازمانی مبلغ بودجۀ آن نوشته شده است. ولی مقابل حقوق نمایندگان مجلس انقلابی نوشته شده «صفر»! یعنی این نمایندگان دوست داشتنی و ایثارگر در سال 1401 اصلاً حقوق نمی گیرند!! و ایثارگرانه خدمت می کنند!

گفتم: آفرین بر این نمایندگان ایثارگر!!

گفت: در یک مجلس مهمانی صاحبخانه اول سبد موز را برای پذیرایی از مهمانان به دور انداخت. هر کسی یکی برای خود برداشت. ولی یک نفر اصلاً برنداشت. دفعۀ دوم سبد انبه را دور انداختند. باز هم آن آقا میوه ای برنداشت. در سوم سبد نارنگی را تعارف کردند. ولی باز هم آن آقا هیچ میوه ای برنداشت. همه حسّاس شدند. به او گفتند : چرا شما هیچ یک از میوه ها را برنداشتی؟ یعنی هیچ میوه ای دوست نداری؟

پاسخ داد: من وقت رفتن همۀ جعبه های میوه را با خود می برم. در خانه سر فرصت شکمی از عزا درمی آورم!!

همگی گفتند: پس آش را با جاش می خوری؟!!

گفتم: باز هم #سیاهنمایی کردی؟!

شفیعی مطهر

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۰/۲۵
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی