سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

#طنزسیاهنمایی.312 کور خوندی!!

چهارشنبه, ۲۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۴۸ ق.ظ

#طنزسیاهنمایی.312

کور خوندی!!

گفت: در ایران چطوری می شود به پست و مقامی رسید و دم و دستگاهی به هم زد؟

گفتم: خب،هر کسی که می خواهد به جایی برسد و برای خود کسی شود،باید درس بخواند و مهارت های لازم را به دست آورد تا شایستگی آن مسئولیت را پیدا کند.

گفت: کور خواندی! تو که این همه کتاب خواندی و کتاب نوشتی به کجا رسیدی؟ آدم باید زرنگ باشد تا به جایی برسد.

گفتم: زرنگی در چیست؟

گفت: مثلاً در ایران حنجره پاره کند و بلند فریاد بزند: «مرگ بر آمریکا»! ولی برای گرفتن گرین کارت آمریکا مقابل پرچم آمریکا زانو بزند و سوگند یاد کند که به آن وفادار باشد!در این صورت هم در اینجا به پست و مقامی می رسد و هم در آنجا به نان و نوایی! 

گفتم: حالا تو راه و روش و زرنگی مدیرشدن را یاد گرفتی؟

گفت: بله، یک روز رفتم بانک وام بگیرم. رییس بانک پرسید؟ شغلتان چیست؟🤔
گفتم : مدیر هستم!
از جایش بلند شد کلی حال و احوال کرد .دستور داد قهوه با کیک برایم آوردند.

بعد پرسید: مدیر کجا هستید؟

گفتم : توی تلگرام مدیر گروه هستم؟!😊
بلند شد با لگد مرا از بانک بیرون انداخت !
حتّی بی انصاف نگذاشت حداقل کیک و قهوه ام را بخورم!!

گفتم: باز هم #سیاهنمایی کردی؟!

شفیعی مطهر

دانلود رایگان کتاب ها و دیگر آثار این قلم در کانال رسمی ندای مطهر

https://t.me/nedayemotahar

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۲۷
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی