سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

#طنزسیاهنمایی. 313 تو مقصّری یا من؟!

شنبه, ۳۰ بهمن ۱۴۰۰، ۰۳:۵۰ ق.ظ

 #طنزسیاهنمایی. 313

تو مقصّری یا من؟!

گفت: من می خواهم علیه خانم همسایه مان شکایت کنم!

گفتم: چرا؟

گفت: من دیروز رفتم پشت بام. نگاهم افتاد به حیاط خانۀ همسایه. لحظاتی خانم بی حجاب همسایه را نگاه کردم و تحریک شدم!

گفتم: تو خطاکرده ای .اوّلاً حیاط خانۀ همسایه حریم خصوصی آنان است و تو حق نداری به آن نگاه کنی. ثانیاً اگر می دانی دیدن منظره ای تو را به گناه می اندازد،تو باید نگاه خود را حفظ کنی،نه خانم همسایه.

گفت: گروهی از طلاب قم از ۱۵ نفر از بازیگران زن سینمای ایران به دلیل بدحجابی منجر به تحریک آنان به دادسرای قم شکایت کرده و ضمن مطرح کردن اتّهاماتی مانند محروم شدن از لذت انس با خدا درخواست جبران ضررهای وارده به خود را نموده اند.

🔹معلوم بودن قسمتی از سر، سینه و گوش، استفاده از ‎گلسر و کلاه لبه دار از جمله مصادیق بدحجابی ذکر شده است.

🔹شکات، بدحجابی متّهمان را موجب زیان معنوی، تحلیل رفتن عقل و نقش بستن تصاویر جنسی در اذهان خوانده اند.

گفتم: باز هم #سیاهنمایی کردی؟!

شفیعی مطهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۳۰
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی