سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

#طنزسیاهنمایی.334 توهین به شعور مردم!

شنبه, ۲۰ فروردين ۱۴۰۱، ۰۵:۴۲ ق.ظ

 #طنزسیاهنمایی.334

توهین به شعور مردم!

گفت: ملّت ایران قبل از انقلاب این قدر آگاه،هوشمند و اهل تشخیص بودند که شاه را بیرون کردند و امام خمینی را آوردند،چرا پس از انقلاب ناآگاه شدند؟

گفتم: زبانت را گاز بگیر!چه کسی گفته ملّت حالا اهل تشخیص نیستند؟

گفت: در زبان قال که نه،ولی در زبان حال کسانی ملّت را فاقد تشخیص می پندارند، که زیر پوشش نظارت استصوابی نخست کاندیداهای مورد نظر خود را تعیین می کنند و بعد ملّت ناگزیر باید از بین همان افراد معدود رئیس جمهور و نمایندگان خود را برگزینند،آیا این کار توهین به شعور و درایت مردم نیست؟! 

گفتم: لابد آنان چیزهایی می دانند که مردم نمی دانند!

گفت: خیّاطی شاگردی داشت. شاگرد هر لباسی که می دوخت،خیّاط نگاهی به آن می کرد و به مشتری تحویل می داد،ولی تنها سی درصد هزینه دوخت را به شاگرد می داد. روزی شاگرد از خیّاط پرسید:

 چرا هفتاد درصد دریافتی از مشتری را خودت برمی داری و تنها سی درصد به من می دهی؟ در حالی که کار دوخت را کاملاً من انجام می دهم و شما فقط نگاهی به آن می اندازی. 

استاد خیّاط پاسخ داد: اصل کار همین نگاه من است! لابد من چیزهایی می دانم که تو نمی دانی!!

گفتم: باز هم #سیاهنمایی کردی؟!

#شفیعی_مطهر 

کانال رسمی تلگرامی طنزهای سیاهنمایی

https://t.me/siahnamaei

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۱/۲۰
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی