سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

#طنزسیاهنمایی. 337 مشکل بیکاری حل شد!!

دوشنبه, ۲۹ فروردين ۱۴۰۱، ۰۵:۰۹ ق.ظ

 #طنزسیاهنمایی. 337

مشکل بیکاری حل شد!!

گفت: مشکل بیکاری حل شد! 

گفتم: چطوری؟ با چه طرحی؟

گفت: وزیر کار فرموده اند با یک میلیون تومان می توان یک فرصت شغلی ایجاد کرد!

گفتم: چطور چنین کاری امکان دارد؟

گفت: لابد یک میلیون تومان آدامس و چسب زخم و بادکنک می خرند و به دست یک دوره گردمی دهند که در مترو جار بزند و بفروشد!!

گفتم: شغلی بهتر از این نیست؟

گفت: چرا! طرح کارآفرینی آقای وزیر که چیزی نیست!چرا یک میلیون؟ من یا پنج هزار تومان یک فرصت شغلی می آفرینم!!

گفتم: چطور؟

گفت: تعدادی کیسه گونی می خریم دانه ای پنج هزار تومان و به جوانان جویای کار می دهیم تا از سطل های زباله مواد به دردبخور را جمع کنند!! 

گفتم: مواظب خودت باش غربی ها تو را ندزدند!!

گفت: حالا کجای کار را دیدی؟! من خیلی طرح های مثل این دارم که می ترسم مسئولان از آن کپی برداری کنند!!

گفتم: باز هم #سیاهنمایی کردی؟!

شفیعی مطهر

☘️🌺🍃🌸☘️🌺🍃🌸☘️🌺🍃🌸☘️🌺🍃🌸☘️☘️🌺

 کانال رسمی تلگرامی طنزهای سیاهنمایی

https://t.me/siahnamaei

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۱/۲۹
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی