سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

#طنزسیاهنمایی. 372 بی گناهی اختلاسگران!!

دوشنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۲۹ ب.ظ

#طنزسیاهنمایی. 372

بی گناهی اختلاسگران!!

گفت: روزنامۀ اعتماد تیتر زد:«فولاد را می خورند و با یک لیوان آب رویش»!

گفتم:خب،خبر تاسُّف آوری از فسادها و اختلاس های رشته ای در کشور است.

گفت: ولی من به شدّت تکذیب می کنم!

گفتم: چه چیز را تکذیب می کنی؟ مگر دربارۀ آن تحقیق کرده ای؟

گفت: بله! شخصاً امروز در خانه تحقیق کردم. فولاد اصلاً خوردنی نیست! که بشود یک لیوان آب هم رویش بخوری!

امروز یک تکّه فولاد را برداشتم و هر چه تلاش کردم نتوانستم اصلاً آن را بخورم!

گفتم: فولاد خواری هم مثل زمین خواری و کوه خواری و جنگل خواری و...است.

گفت: اتّفاقاً همۀ این موارد را آزمایش کرده ام! هیچ کدام قابل خوردن نیست! پس چه مظلوم اند این اختلاسگران و مفسدان!

گفتم: پس منطق همۀ مفسدان واختلاسگران همین است؟

گفت: بله! به همین جهت است که برخی از اختلاسگران و مفسدان راست راست راه می روند و کسی با آنان کاری ندارد!

گفتم: پس گناهکار و مُجرم کیست؟

گفت: کسانی که این اختلاس ها را افشا می کنند!!

گفتم: باز هم #سیاهنمایی کردی؟

شفیعی مطهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۵/۳۱
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی