سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

#طنزسیاهنمایی. 455 گرانی محدود شد!!

پنجشنبه, ۲۹ دی ۱۴۰۱، ۰۷:۴۲ ب.ظ

#طنزسیاهنمایی. 455

گرانی محدود شد!!

گفت: چندی پیش سردار وحیدی وزیر کشور اعلام کرد، فقط چهار قلم "لبنیات،

روغن، مرغ و تخم مرغ" بزودی گران می‌شوند و مردم نباید نگران گرانی سایر کالاها

باشند!

گفتم: خدا را شکر که گوشت و برنج گران نمی شود!

گفت: یعنی باز هم گران تر شود؟مگر چقدر باید گران شود که تو بفهمی؟حالا دیگر

چه کسی می تواند گوشت و برنج بخرد و بخورد؟ حالا دیگر چه بخوریم؟

گفتم: چه می دانم؟ نیمرو بخور!

گفت: نیمرو تخم مرغ و روغنی نمی خواهد؟

گفتم: نان و پنیر بخور!

گفت: پنیر جزو لبنیات نیست؟

گفتم: نان خالی بخور!

گفت: نان هم بعضی جاها جیره بندی شده!

گفتم: چه می دانم؟! برو بمیر!

گفت: خرید قبر هم میلیونی شده!!

گفتم: این غُصّه را دیگر تو نخور! تو بمیر!وارثان یک فکری می کنند!

گفت: به نظر من یک قلم از کالاهای مشمول گرانی از قلم آقای وزیر افتاده،چون چیز

مهمّی نبوده،نام نبرده!

گفتم:چه کالایی؟

گفت: سایر اقلام!!

گفتم: باز هم #سیاهنمایی کردی؟!!!

شفیعی مطهر

لینک کوتاه :

https://www.eqtesaddan.ir/?p=112523

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۰/۲۹
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی