سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

بالاخره «چنین است! یا چنین نیست؟!

شنبه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۲، ۰۷:۰۵ ب.ظ

#طنزسیاهنمایی.576

بالاخره «چنین است! یا چنین نیست؟!

☘️🌺🍃🌸☘️🌺🍃🌸☘️

گفت: سرکار خانم جمیله علم‌الهدی در گفت‌وگوی تلویزیونی خود در ونزوئلا

دربارۀ ماجرای مهسا امینی بارها از واژه قتل استفاده کرد!

گفتم: حالا مشکل تو چیست؟

گفت: ایشان معنای واژۀ «قتل» را نمی‌داند!

گفتم: نه! چنین نیست!

گفت: پس ماجرای مهسا امینی را «کشتن» می‌داند؟

گفتم: نه!چنین نیست!

گفت:پس تو امروز سرت به جایی خورده!

گفتم: نه! چنین نیست!

گفت: پس من دیوانه شدم!

گفتم: نه چنین نیست!

گفت: فهمیدم! امروز صفحه‌ات سوزن خورده!غیر از این جمله بر زبانت جاری نمی‌شود!

گفتم:نه! چنین نیست!

گفت: ژنرالی در پادگانی به سربازی گفت:

چرا من هر چه به تو می‌گویم،تو می‌گویی «چشم،قربان!»

از این پس دیگر در پاسخ من مبادا بگویی «چشم! قربان»!

سرباز عرض ادب کرد و بلافاصله گفت: «چشم! قربان»!

گفتم: باز هم #سیاهنمایی کردی؟!

گفت:پس غیر از عبارت «نه! چنین نیست!»،چیزهایی دیگر هم بلدی!

گفتم: بله!چنین است!آخر به هر پرسش تو پاسخ مثبت می‌دادم ،باعث دردسر می‌شد!!

گفت: بالاخره «چنین است! یا چنین نیست؟!

شفیعی‌مطهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۳/۲۷
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی