سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

#طنزسیاهنمایی. 577

خودم ثروتمندترین سرمایه‌دار جهان هستم!!

گفت: در یکی از شبکه‌های خودی نوشته‌بود:

از تحصیلات بیشتر همسران روسای جمهور پیشین اطّلاعاتی در دست نیست!

ولی سرکارخانم جمیلۀ علم‌الهدی نمی‌دانید چقدر باسواد هستند و چه مدارک

و چه سمت های مهمی دارند!! یعنی از همه باسوادترند!

گفتم: این که موجب افتخار ماست که همسر رئیس جمهور ما دارای تحصیلات

عالی دانشگاهی باشند!

گفت: از میزان ثروت پنج تن از میلیاردرترین ثروتمندان جهان :

برنارد آرنو ، ایلان ماسک ،جف بزوس ،بیل گیتس و وارن بافت اطّلاعات دقیقی

در دست نیست،ولی من خودم ثروتمندترین سرمایه‌دار جهان هستم!!

به ملّانصرالدّین گفتند: وسط دنیا کجاست؟

پاسخ داد: همین جا که من ایستاده‌ام! قبول نداری،برو خودت اندازه بگیر!

گفتم: باز هم #سیاهنمایی کردی؟!

شفیعی‌مطهر

دانلود رایگان کتاب ها و دیگر آثار این قلم در کانال گزین گویه های مطهر

https://t.me/nedayemotahar

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۳/۲۸
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی