سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

#طنزسیاهنمایی.579 من با ناز و نعمت بزرگ شده‌ام!

سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۰۴:۵۸ ب.ظ

#طنزسیاهنمایی.579

من با ناز و نعمت بزرگ شده‌ام!

☘️🌺🍃🌸☘️🌺🍃🌸☘️🌺🍃

گفت: ده‌ها سال است ما ملّت داریم انواع تحریم های ظالمانه را تحمُّل می‌کنیم.

گفتم: آیا دولت نمی‌خواهد از عاملان این تحریم ها انتقام بگیرد،تا کمی دل ما

ملّت خنک بشود؟

گفت: البتّه دولت انتقام سختی گرفته و می‌گیرد!

گفتم: کی؟ کجا؟ از چه کسانی؟

گفت:دکتر حسن سبحانی،استاد اقتصاد دانشگاه تهران گفت:

انتقامی که سیاست اقتصادی جمهوری اسلامی از محرومان و گرفتاران گرفت،

از هیچ کس دیگری نگرفت!

آنچه امروز ما داریم این است که محرومانی که قرار بود یک تار موی آن‌ها را به

کاخ‌نشینان ندهند،در ضعف مفرط هستند و تمام مرفّهان دارند در اقتصاد جولان می‌دهند.

این چیزی است که کسی نمی‌تواند منکر آن شود. یعنی انتقامی که سیاست

اقتصادی جمهوری اسلامی از محرومان و گرفتاران گرفت از هیچ کس دیگری نگرفت.

یعنی کسانی را که پشتیبانش بودند، برای آن شهید دادند و حمایتش کردند،

حالا بیشتر از همه گوشمالی داده‌است؛ آگاهانه و ناآگاهانۀ آن مهم نیست.

گفتم:تو از کجا می‌دانی که بیشتر مردم،محروم و گرفتار و گرسنه هستند؟

گفت: در یک سالن در بین سخنرانی برای مردم،گفتم:

امروز همه باز و نعمت بزرگ شده‌ایم!

یکی از حاضران اعتراض کرد و گفت: چنین نیست!

من از حاضران پرسیدم:

چه کسانی با «ناز و نعمت» بزرگ شده‌اند؟

آقایی دست بلند کرد و گفت: من با ناز و نعمت بزرگ شده‌ام!

من رویم را به معترض کردم و گفتم: حالا به تو ثابت شد؟

سپس به آن آقا گفتم: آفرین بر شما که حقیقت را گفتی!!حالا وضع زندگی‌ات را

برای دیگران هم توضیح بده!

آن آقا گفت: نه آن طور که تو فکر می‌کنی. مگر من آقازاده‌ام؟ منظورم این است که

اسم پدرم «نعمت» بود و اسم مادرم،«ناز»!!

گفتم: باز هم #سیاهنمایی کردی؟!

شفیعی‌مطهر

☘️🌺🍃🌸☘️🌺🍃🌸☘️🌺🍃

دانلود رایگان کتاب ها و دیگر آثار این قلم در کانال گزین گویه های مطهر

https://t.me/nedayemotahar

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۳/۳۰
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی