سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

#طنزسیاهنمایی. 598

درمان اساسی بیشتر ناراحتی‌ها کشف شد!!

گفت: سازمان جهانی حمایت از کشورهای توریستی و گردشگران از سال *٢٠١٨*

تا سال *٢٠۲۲* کلی‌ترین و کامل‌ترین آمار «ترین‌های جهان» را طبق آخرین تحقیقات

به عمل آمده، به ثبت رسانده‌است.

من از میان همۀ این «ترین‌ها»،رتبۀ ایران را خواندم،خیلی ناراحت شدم!

گفتم: مگر چه نوشته که تو این قدر ناراحت شدی؟

گفت: نوشته :

*بدترین کشور از لحاظ اقتصاد : آفریقای جنوبی_ ایران

*آمار بیکارترین مردم جهان : جامائیکا_ صربستان_ ایران

فاسدترین کشور جهان : سومالی_ ایران

*بی ارزش‌ترین پول جهان : ایران

*معتاد ترین و پر موادّ مخدّرترین کشور جهان : ایران

*غمگین‌ترین کشور جهان : ایران_ عراق

گفتم: حالا تو این ارقام و آمار منفی را خوانده‌ای،که خیلی ناراحتی؟

تو هنوز نمی‌دانی که چه کنی که ناراحت نشوی؟

گفت: نه! چه‌کنم؟

گفتم: هیچ وقت آمار منفی نخوان!این همه آمارهای مثبت را بخوان که دولتی‌ها

اعلام می‌کنند!

من ماشینم را بردم نمایندگی سایپا و گفتم:

آقا چرا گیربکسش صدا می‌دهد؟؟

پاسخ داد: خب، صدای ضبط ماشین را بیشتر کن!

خدا خیرشان بدهد. امتحان کردم درست شد، تازه پول هم از من نگرفتند!

گفت: حالا چه کسی #سیاهنمایی می کند؟

شفیعی‌مطهر

دانلود رایگان کتاب‌ها و دیگر آثار این قلم در کانال گزین‌گویه‌های مطهر

https://t.me/nedayemotahar

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۲۵
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی