سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

#طنزسیاهنمایی.637 ‏ مدیریت این پنج زن!

يكشنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۰۱:۵۶ ب.ظ

#طنزسیاهنمایی.637

مدیریت این پنج زن!

گفت: با وجود ادّعای متولّان امر دربارۀ تکریم شخصیّت زنان در ایران ،چرا از بانوان در

مدیریت در کشور بیشتر بهره نمی‌گیرند؟

گفتم: احتمالاً بهانۀ آنان کمبود تعداد خانم‌های مدیر است.

گفت:اگر ما هم مثل برخی کشورهای پیشرفته تکریم شخصیت بانوان را اولویت می دادیم،

الان دچار محدودیت در تعداد مدیران زن نبودیم.

گفتم: مثل کدام کشورها؟

گفت: مثلاً فقط مدیریت پنج زن را در این پنج کشور در ‎بحران کرونا ببین:

در تایوان: ۵۳۵ مبتلا و ۷ فوتی،

نیوزلند: ۱۸۸۳ مبتلا و ۲۵ فوتی،

نروژ: ۱۶۳۴۹ مبتلا و ۲۷۸ فوتی،

دانمارک: ۳۴۹۴۱ مبتلا و ۶۷۹ فوتی

و آلمان: ۳۷۵ هزار مبتلا و ۹۸۳۷ فوتی.

بر مبنای چه شواهدی می گویند: زنان، ‎رجل سیاسی نیستند؟

گفتم: واگذاری مدیریت‌ها به زنان باید از درون منزل آغاز شود.به مردهایی که برای

خانم‌ها حرمت زیادی قائل‌اند،می‌گویند:«زن ذلیل»!

حالا تو خودت بگو مدیریت خانواده را تو بیشتر در دست داری یا عیال؟

گفت: من!

گفتم:پس تو زن ذلیل نیستی؟!

گفت: ابداً ،هرگز!

گفتم: اگر بحثی بین شماها درگیرد،کدام‌یک حرف آخر را می‌زنید؟

گفت:من!

گفتم: چه می‌گویی؟

گفت: می‌گویم چشم!!

گفتم: دیدی باز هم خودت #سیاهنمایی می‌کنی؟!

شفیعی‌مطهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۶/۲۶
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی