سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

#طنزسیاهنمایی. 638

راه حل نهایی رفع همۀ عیب‌ها کشف شد!!

گفت: چرا هیئت هفت نفرۀ طرح مولّد مصون از نظارت است؟

گفتم: من که هر چه فکرکردم علّت آن را نفهمیدم. حالا تو بگو چرا؟

گفت: چون همۀ مسئولان محترم اختلاسگر!! شدیداً تحت نظارت بوده‌اند و این

همه اختلاس کرده‌اند! حالا بگذار یک عدّه مسئول هم خارج از حوزۀ نظارت وظایف

خود را انجام دهند!

گفتم: پس دیگر نگران فساد احتمالی افراد این هیئت نباشیم؟!

گفت: نه! هرگز!!

گفتم: خیالم راحت شد!

گفت: کاملاً خیالت باشد،چون هیچ خبری از فساد این هیئت نخواهی شنید!

روزی چراغ عیب‌یاب ماشینم روشن شد. به تعمیرگاه مجاز مراجعه کردم.

قدری روی آن کار کرد و گفت: عیبش رفع شد.

وقتی ماشین را روشن کردم و به راه افتادم،باز دیدم چراغ روشن شد.

دوباره قدری روی ماشین کار کرد و خبر از رفع عیب داد و من دیدم باز چراغ

روشن می‌شود!خلاصه چندین بار این کار تکرار شد. در پایان نمی‌دانم چه کاری

کرد که دیگر چراغ عیب‌یاب روشن نشد.

از او پرسیدم: چه‌کار کردی که دیگر چراغ عیب‌یاب روشن نمی‌شود؟

پاسخ داد: سیم برق چراغ عیب‌یاب را قطع کردم! خیالت راحت باشد که دیگر این چراغ

روشن نمی‌شود!!

گفتم: باز هم #سیاهنمایی کردی؟!

شفیعی‌مطهر

دانلود رایگان کتاب‌ها و دیگر آثار این قلم در کانال گزین‌گویه‌های مطهر

https://t.me/nedayemotahar

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۶/۲۸
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی